【COVID-19 :PrimeMybodyの皆様へメッセージ】

 

PrimeMyBodyの皆様へ

新型コロナウイルス感染症の拡大について、皆さんも大変ご心配されていることと思います。私たちの心と思いは、この前例のない出来事の影響を受けた人々に向けられ、コロナウイルスを封じ込めようと取り組んでいる世界中の医療従事者、地域社 会、政府に感謝しています。 影響を受けた方には、完全かつ迅速な回復を願っています。

アフィリエイト、カスタマー、従業員の健康と安全は私たちの最優先事項です。

私たちはコロナウイルス(COVID-19)の状況を注視しています。 現時点、PrimeMyBody®のサービスはこれまで通り提供できていますのでご安心ください。 この問題を軽視せず、注意の準備と予防措置を優先していますが、当社はすべてのお客様と関連会社のニーズを満たすことを引き続き取り組んでまいります。

当社の運営メンバーも、製品の原材料を確保し、遅延なく商品の出荷ができるよう前もって倉庫の体制を整えております。オンラインでの受注も引き続き可能であり、現時点で配送の中断や遅延はございません。

CDC(アメリカ疾病予防管理センター)とWHOのガイダンスに従い、通常よりも時間をとり洗浄対策もしています。

また、チームメンバー全員に対し、気分が悪い場合や呼吸器感染症の症状がある場合は自宅待機することを要求する規約を作成し、すべての出張を停止しました。 つまり、アフィリエイトとカスタマーの安全を確保し、注文の発送を継続するために可能な限りのことを行っています。荷物を受け取っても問題ありませんか? と多くの質問を受けます。WHOとCDCは、段ボール箱や輸送用コンテナに触れることでCOVID-19ウイルスに感染する可能性は低いと述べています。

今後も日々変化する状況を注視し、必要に応じて対策を講じて参ります。

現時点では、皆さまが必要としている高品質のヘンプ商品を継続してお届けできるよう取り組んでおります。また、カスタマーサポートスタッフがメールにて皆さんのニーズに対応できるようスタンバイしています。

会社チームからアフィリエイトまで、多くの人が自宅で仕事をしています。まさに電話とパソコンでビジネスを進める状況にあると理解しています。会社から情報を提供し、新しいコンテンツや更新されたコンテンツで、最大限のビジネス継続をお手 伝いする事が、この期間中の私たちの使命です。

今こそ、在宅ビジネスや追加の収入源を得る絶好の機会です。

PrimeMyBodyのCEOであるポール・ロジャースは次のように述べています。「今は多くの人々にとって恐ろしい時期ですが、人々を助ける機会でもあります。 私たちは、健康を改善する素晴らしい製品だけでなく、財政的な健康を確保するための在宅ビジネスも提供しています。 個人または家族が毎月数百または数千ドルを稼ぐのを手伝うことができれば、多くの人が感じている経済的ストレスなしに、この隔離と休校の時間を過ごすことができます。 私たちは今、非常に特殊な方法で人々を支援するユニークな立場にあります。不安と不透明さの中で、人々に希望を与え、人生のコントロールを取り戻せるビジネスを提供することができます!」

世界中の人々が日々の健康とウェルネスのためにプレミアムヘンプ商品を必要としていることを認識しています。私たちはこの不透明な時代においても、皆さんの人生を向上させるカンナビノイドの信頼できる供給源であり続けます。

PrimeMyBody®チーム全員から、安全で、マインドフルに過ごされますように。そして最も重要なことは、私たち全員が一致して愛とポジティブさを共有することで、他の人の光になれますように。

The PMB Team

 

To Our PrimeMyBody Family,

Our hearts and thoughts go out to the people who have been affected by this unprecedented event and we appreciate the healthcare workers, local communities, and governments around the world who are on the front line working to contain the Coronavirus. To those affected, we wish them a full and speedy recovery.

The health and safety of our Affiliates, Customers and employees is our highest priority.

Our team is closely monitoring the Coronavirus (COVID-19) situation. You can rest assured knowing that at this time, your services from PrimeMyBody® continue to remain uninterrupted. While we don’t take this matter lightly and are prioritizing cautionary preparation and prevention measures, we continue to be committed to fulfilling the needs of all of our Customers and Affiliates.

Our Operations Team has worked diligently to plan ahead by ensuring product raws have been ordered and are on standby, preparing our warehouse to ensure it has everything it needs to get orders out in a timely manner. Online ordering is still available and we do not foresee any disruption or delays in shipping.

We are following guidance from the CDC and WHO, and in addition to our standard cleaning procedures, have invested additional labor hours daily to allow for more frequent and deeper cleaning.

We have also created a policy requiring all team members to stay home if they’re feeling ill or have symptoms of a respiratory infection, and we have suspended all business travel. In short, we are doing everything possible to keep our Affiliates and Customers safe and continue to ship out your orders. Many people are asking the same question: is it safe to receive and handle a shipment? The WHO and CDC have stated that the likelihood of catching the COVID-19 virus by touching cardboard or another shipping container is low.

We will continue to monitor this evolving situation and adjust procedures, if necessary. 

At this time, we’re continuing to deliver the highest-quality hemp-infused products you’ve come to depend on. Our PMB Customer Service Team is standing by to help you with any needs, via phone, email or chat.

With a majority of us working from home—from our Corporate Team to our Affiliates—we understand that right now, your business may literally be composed of your phone and your computer. Our mission during this time is to help you continue running your business without any glitches, by keeping you informed and providing you with new and updated content to share so that you can continue running your business at the highest level possible. 

Now is a great time to have a home-based business or an extra source of income.

As our CEO, Paul Rogers says, “This is a scary time for many people, but it also presents an opportunity to really help people. We offer amazing products that improve overall health and we also offer a home-based business to ensure financial health. If we can help a person or a family earn a few hundred or a few thousand dollars each month, then they can survive this time of quarantine and closed schools, without the financial stress that so many are feeling. We are uniquely positioned to help people right now in a very significant way – we can give hope and offer people a business that allows them to take back some control in their lives amidst all the fear and ambiguity!”

We recognize that people around the world rely on our premium hemp-infused products for everyday health and wellness, even in these particular times of uncertainty, we will continue to be your trusted source for life-enhancing cannabinoids.

From the entire PrimeMyBody® Team, be safe, be mindful and most importantly, be the light for others by sharing love and positivity, as we are all in this together. 

The PMB Team